استفاده از هوش مصنوعی در سیستم های نظارت تصویری برای کنترل بیشتر کارمندان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
هوش مصنوعی در دوربین مداربسته

از هر هفت کارگر یک نفر می گوید که نظارت و نظارت بر کار در طی همه گیری Covid-19 افزایش یافته است ، و TUC را وادار به راه اندازی یک گروه ویژه با هدف محافظت از کارگران در برابر اشکال “مجازات” مدیریت عملکرد می کند.

طبق گفته اتحادیه صنفی ، افزایش سریع استفاده از هوش مصنوعی و سایر فن آوری های نوظهور برای نظارت بر عملکرد کارکنان ، ارزیابی نامزدها برای مناسب بودن نقش ها و حتی مدیریت روزمره خط و ایجاد افزونگی وجود دارد.

تحقیقات انجام شده برای افراد مدیریت فناوری آن: گزارش تجربه کارگر نشان داد که در هنگام معرفی هر نوع فناوری جدید ، ۳۱٪ از کارکنان توسط کارفرمای خود مشورت کرده اند و ۵۶٪ احساس می کنند که ورود فن آوری برای نظارت بر کارکنان ، اعتماد بین کارگران و سازمانها را خدشه دار می کند.

هنگامی که از آنها سال شد که آیا ممکن است از فناوری های مجهز به هوش مصنوعی در محل کارشان بدون اطلاع آنها استفاده شود ، ۸۹٪ گفتند “بله” یا “مطمئن نیستم”.

فقط ۲۸٪ از فناوری استفاده شده برای تصمیم گیری در مورد افراد محل کار راحت بودند و تنها ۵٪ اظهار داشتند که به تصمیماتی که توسط هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین و الگوریتم ها در مورد آنها گرفته شده اعتماد می کنند.

دبیر کل TUC ، فرانسیس او گرادی گفت: “در حالی که کارفرمایان با افزایش کار از راه دور دست و پنجه نرم می کنند ، فن آوری نظارت بر کارگر در طی این همه گیر شدن ، به اوج خود رسیده است.

“شرکت های بزرگ در حال سرمایه گذاری در هوش مصنوعی سرزده هستند تا کارگران خود را تحت فشار قرار دهند ، اهداف بیشتری را تعیین کنند – و تصمیم گیری درمورد اینکه چه کسی را رها کنند ، خودکار کنند. و منجر به افزایش تنهایی و یکنواختی می شود.

وی افزود: “در مورد استفاده از هوش مصنوعی باید با کارگران به درستی مشورت شود و از روشهای تنبیهی کاری محافظت شود. هیچ کس نباید معیشت خود را توسط یک الگوریتم سلب کند.

“همانطور که از این بحران خارج می شویم ، باید از فناوری برای بهتر کردن زندگی کاری استفاده شود – نه اینکه از حیثیت مردم سلب شود.”

این گزارش نظرسنجی اخیر انجام شده برای کمیسیون اروپا را تأیید کرد ، که نشان می دهد ۴۲٪ از سازمانها در حال حاضر حداقل از یک فناوری هوش مصنوعی استفاده می کنند ، یک چهارم آنها حداقل از دو نوع و ۱۸٪ از آنها قصد دارند از فناوری های AI در دو بعدی استفاده کنند سال ها.

وقتی از آنها در مورد تجربه فن آوری در تصمیم گیری یا اطلاع رسانی درباره آنها در محل کار س atال شد ، ۲۲٪ از کارگران گفتند که این تجربه را برای مدیریت غیبت ، ۱۵٪ برای رتبه بندی ، ۱۴٪ برای تخصیص کار ، ۱۴٪ برای جدول زمانی و ۱۴٪ در ارزیابی نیازهای آموزشی و تخصیص.

بسیاری از کارگران تحت مدیریت هوش مصنوعی احساس تنهایی و فشار را توصیف کردند. یکی از کارگران به TUC گفت که زندگی کاری آنها “به طور فزاینده ای رباتیک ، بیگانه ، یکنواخت و تنها” تبدیل شده است.

در پاسخ به یافته های این گزارش ، TUC در حال راه اندازی یک کارگروهی متشکل از نمایندگان اتحادیه های کارگری و کارشناسان حقوقی برای تهیه پیشنهادهای جدید در مورد استفاده از هوش مصنوعی و فن آوری نظارت در محل کار بود.

سال آینده ، Robin Allen QC و Dee Masters ، کارشناسان گروه ویژه و حقوق AI ، یک گزارش حقوقی درباره این موضوع منتشر می کنند.

این کارگروه قصد دارد:

مذاکره جمعی در استفاده از فناوری و داده را فعال کنید
در زمینه توسعه ، معرفی و بهره برداری از فن آوری های جدید به مشاوره بیشتر کارگران دست یابید
به کارگران و اتحادیه های کارگری با دانش و دانش فنی توانمند کنید تا در سازمان هایی که مایل به استفاده از چنین فناوری هایی هستند ، معاملات بهتری را برای کارگران انجام دهند.
در این گزارش از داده های نظرسنجی حاصل از نظرسنجی بریتانیا تیینکس از ۲،۱۳۳ کارگر در انگلیس و ولز بین ۳۱ ژوئیه تا ۵ آگوست ۲۰۲۰ و دو نظرسنجی TUC در مورد کارگران و نمایندگان اتحادیه های کارگری استفاده شده است که ۱۰۰۰ پاسخ دریافت کرده است.

یک دیدگاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *